Rukiye58 Arkadaşlar bu hastahaneye giden varsa söyleyeyim yine zam gelmiş fiyatlara sgk şı muayene 150 tl Allah yardımcımız olsun
irva Rukiye58 Aynen normal doğum 2000 olmuş zorunlu sezeryan 2500 isteğe bağlı sezeryan 4500.Ama sene dönümünde zam yapmamışlardı onlar.Şimdi sene dönümü olmadan yapalım dediler heralde.😁
Rukiye58 minikmevaninannesi bnde sinir oldum yeni yapmışlardı zamı zaten anlamadım bnde 20 günüm kaldı benimde insan kendini ona göre ayarlıyor sonuçta
Azramina21 Rukiye58 Hüsniye Sedef binöz . Çok negatif bir duruşu var 5 dk sürüyor muayene üstünkörü bakıp gönderiyor
Rukiye58 Azramina21 ben nurbetül hanıma gidiyorum memnunum da yani gereksiz tahlil istemez açıklayıcı konuşur sormadan gerekenleri söyler
minikmevaninannesi Azramina21 ben aynı hastanede Zeynep Elmali’ya gidiyorum o.gayet açıklayıcı konuşuyor ultrasonda bebeğe bakarken ben bisey demeden kendi anlatıyor bak su kafasi, eli kolu, şuan böyle yapıyor falan diye 🤔 🤷🏻♀️
Rukiye58 minikmevaninannesi umarım gelmez insanı soğutuyorlar gerçekten zam olur ama bu kadar üstüste olmazki ya