Gizemnaz_ canım sen geçen de duphaston ’la ilgili post atmıştın dimi öyle hatırlıyorum. Bugünleri iyi değerlendirin eşinle bence . çünkü o ilac adet sökülmesi dışında yumurtlatiyor ve gebelik olusursa da tutmasını sağlıyor belki hamilesin belkide hâlâ kalacaksın 🤗🤗