Henuz 25 yasındayım ve iki yıllık evliyim oysa serüvenimiz adetim düzensiz diye gittiğim bir doktorla başladı. Yumurtaların tembel kilolusun Çocuğun olmaz gibi kelimeler duyunca başladık tedavilere iki yıl içinde 4 doktor değiştirdim. Biri diyor kistin var 8 cm büyürse ameliyat kaçtım.diğeri kistin yok kilolusun cocugn olmaz .diğeri yasın küçük canını sıkma olur olur .Bunalmıştım artık bir mucize doktor ilgili alakalı sabırlı öncelikle sakinleştirdi ve tedaviye başladı 3kez ilaçlarla yumurta büyütme ve çatlatma İğnesi ile doğal yöntemle gebelik denedik olmalı,her adet günümde hayal kırıklığı yaşadık. Ve aşılamaya geçtik 2kez aşılama denedik yine hayal kırıklığı ağlamalar kahrolmalar.doktorumz artık rahimde sorun var mı araştırdı ve rahimde bozukluk oldugunu amelyat olmamı söyledi evet olduk 3ay geçti ve tekrar bir aşılama denedik yine adet günümde hüsran 30 mayıs 2020 . Ağla ağla üzül üzül nereye kadar iki yıl 20 yıl gibi geçmişti bana .doktorumuz yasına güven gençsin biraz toparla kendini dedi . Saatı saatıne ilaç iğne ilişki herseyi bıraktık .
bizde kafamız dağılsın diye şehir dışına cıktık kendimize zaman ayırmaya başladık.vee bir süprizle karsılaştık adetim geçeli 15 gün olmus haberimiz yok 4 temmuz 2020 .4 haftalık hamile oldugumuzu öğrendik çok şükür allhıma mucize nasip etti . Doktorumuz hiç ilaç etkisinde kalmadan gebelik oluştugunu söyledi ve bizim kadar doktorumuzun da mutlu olması sevincimizi katladı .Evet şuan 12+2 günlük bebeğimiz var .bunun adı mucize arkadaşlar allah isteyen herkese nasip etsin .🥰