Merhaba. Dün doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu hala devam ettiği için bana antibiyotik verdi. AKSEF 500 mg kullanan var mı? Hiç taraftar değilim aslında kullanmaya. İçtim bir tane nedense vicdan azabı çektim sebepsiz. Kullanan veya kullanmayan arkadaşlarım bana biraz yorum yaparsanız sevinirim ❤️🙏