Merhaba canım, test yapıldıktan hemen sonra sağlık bakanlığı telefon ediyor. Karantina gününü başlatıyor zaten. Görümcemin kocası koronaya yakalanmış. Söylememiş de bu sırada görümcem köye anne babasına gitmiş. O oradayken eşimde orda bulunduğu için ona da karantina verildi. 7 Eylül’de son bulacak. Temas olmadığı için belirti de olmadığı için eşime test yapılmadı. 9 gündür aynı evdeyiz şükür bizde de sorun yok. Fakat görümcemin kocası birşey olmaz mantığı ile sürekli ailesi ile görüştü. Dışarı çıktı durdu. Pozitif olmasına rağmen hem de… Apartman komşuları görünce şikayet etmişler. Neyse ki bu hafta negatife döndü derken bugün annesine bulaştırdığını öğrendik. Kadın koronadan vefat etmiş. Keşke insanlar izole olayını ciddiye alsalar… Bana birşey olmaz mantığı yüzünden günde kaç kişi bu hastalığa yeniliyor. Sana ve eşine çok geçmiş olsun. Bol bol vitamin içerikli beslenin. Limon, sirke, sarımsak, soğan bol bol tüketin. D ve C vitamini alın düzenli olarak. Bol su ve devamlı duş ile atlatmaya bakın.😘