Cumartesi günü 39+4 haftalık iken spinal sezeryan oldum ilk hamileligim ve çok korkularim vardi sanırım canim biraz fazla tatlı olduğu için:) hamileligimin basından beri sezeryan istedim normal doğumdan korkuyordum daha sonra hayırlısı allahtan diyerek normal doğumu bekledim . Ama 39 haftalık yapılan çatı muaynesinde catımın normal doğum için uygun olmadığını öğrendim ve cumartesi sezeryan oldum. Doğum anında uyanık oluyorsunuz ve hic bir ağrı hissedilmiyor doktorlarin sana dokundugunu çok hafif hissediyorsun ama acı yok kesinlikle. 10 dakika ya sürdü ya sürmedi kızım geldi dünyaya . Ameliyattan 4 5 saat sonra hemşireler kaldirmaya yürütmeye geldiler ama ben kalkamadim daha sonra esimin desteği ile yürümeye başladım. Elbette ağrılar oluyor olacak ama kafamizi baş ucumuzdaki uyuyan yavrumuza çevirince herşey unutuluyor. Bizim ilk bebegimizin olduğu için tecrübesiz olduğumuz bir konu da bu havada bebegimizi nasıl giydirmemiz gerekir konusuydu. Bebekler biz üşür diye biliyoruz meğersem üşümezmiş o yuzden bu havada sadece zibinla yani tek kat durmaları gerekiyormus biz bunu bilemedik ince pijama takimi giydirdik 3 gün ve malesef bebegimizi uykuya itmişiz sürekli uyumak istiyor sıcaktan ve memede uyuya kalıyor buyuzden biraz sarılık olduk dünden beri hastanedeyiz klima açık 26 da ve buna rağmen bebek uzun kollu olmayacakmış saat başı emzirdim şuan iyi düştü sarılığı allaha şükür rabbim bütün yavrularimizi korusun inşallah tecrubesizlik kötü ama yaşayarak öğreniyoruz malesef hepinize kolay doğumlar diliyorum 🙂🥰