Unlukacar Fatma-53 canım bende doğma büyüme Kartal’da oturuyorum ama istediğim gibi doktor ve hastane olmadı Pendik medicalpark Şeyma Araz a gidiyorum çok memnunum
Merdaaal34 Fatma-53 canım ben dragos bezmi alem Kenan Karaca’ya geliyorum çok memnunum tavsiye ederim muayene 125 TL doğum normal de sezaryen de 3250 TL