Merhaba arkadaslar bana önce plesenta privia dendi . Ara ara lekelenmem olurdu ilk defa bu hafta 6 7 defa kanamam oldu ama öyle ped doldurcak derecede degil acik kirmizi leke seklinde. Doktor progestani gunde 2ye cikardi ve 50 mg progestan igne verdi. Buna ragmen yine ara ara kirmizi leke oluyor . Baska doktora gittim sende plesenta privia yok dedi . Kanama için de net bir sey demedi. Pruloton igne verdi .
Yanii anlamadigim nokta progestana ragmen bu lekelenme neden devam ediyor böyle olan oldu mu?
Pruloton igneye bugün baslayacagim umarim kesilir .
Bu arada ultrasonda herhangi bi sorun görünmüyor 🤲