Ssoo2019 aaaa aynıyız 🙈🙈🙈 ben salı günü gittim canısı âdetim gecikince anasağlığa gitmiştim kanda çıktı normalde biraz bekleyip salı günü gittim hastaneye tekrar kan alındı alttan muayene de kese gözüktü 10 gün sonrada kalp atışını duymaya gideceğim Allah nasip ederse 🥰🙈