hazal2131ds Kizlae merhaba. Adetim 4 gun gecikti. 2 gun geciktiginde gebelik testi yaptim ama negatifti. Simdi ovulasyon yaptim boyle cikti. Sizce hamilemiyim?
Sermec27 Tugce1803 https://imgyukle.com/i/xyP9rx canım bugun benim adetimin 11. Günü sence yumurtlama yakın mı 🥰
zeyzey95 Sermec27 adetin düzenliyse en fazla 3-5 güne yumurtama olur canım inşallah Rabbim kucağını boş bırakmasın 🤲
Sermec27 zeyzey95 düzenli canım cok şükür bakalım inşallah hayırlısıyla cift cizgiyi görürüz bu ay 🥰🤲