Nisa46 Merhaba Şuan adet olmam gerekiyor ama olmuyorum test yapıyorum negatif çıkıyor adetimin illaki gecikmesimi lazım erken gebelik testi de yaptım lütfen cevap verinn!
Ftm-Srgn Nisa46 gunaydinlar benim de gebeliklerim teste cikmiyor 3 gebeligim oldu hatta birisi 1.5 aylıktı gene teste cikmadi benim ki teste cikmiyor .En iyisi kan testi vermeniz
Kbrklnc Nisa46 bazen geç döllenme olabılıyormus benımde adet olmam gerektı suan olmadı eger bugun olmazsanız yarın kan verin 😊
Tugcekkkkk Nisa46 bi defasında benim adetim tam 21 gün gecikmişti. Aynı sizin gibi her gün gebelik testi yapıyordum😊ama sonuçta yine adet oldum. Siz stres yaptıkça adetiniz ertelemeye devam edecek…
Nondefined Nisa46 benim de aynı şekilde olmuştu 1 hafta geçmişti testlerde çıkmıyordu üstelik geç döllenme de değilmiş hormon yavaş yükselmiş ben kan vermiştim 23 çıkmıştı. Şimdi 15. Haftadayız. Sonradan hcg hormonu düzene girdi.
zohreeeee Ftm-Srgn bendede ayni durum 8gun gecti adet yok testde negatif🤷kan vermeeye korkuyorum ama olsa idrardada cikardi😔
zohreeeee Ftm-Srgn bendede ayni durum 8gun gecti adet yok testde negatif🤷kan vermeeye korkuyorum ama olsa idrardada cikardi😔
kamilya98 zohreeeee Canım benim sonuna kadar idrarda hep negatif çıktı 2 haftalıkken bile kan verdim ordan öğrendim.Umudunu hic kesme canim kan ver
Zeyneparat Nisa46 bazı kişilerde geç döllenme olabiliyor . Benimde testte çıkmadı idrar testinde de kan tesinde de çıkmadı 1 hafta sonra çıktı kanda yani eğer adetiniz düzenli ise bi kaç gün bekleyin hatta 1 hafta bekleyin sonra kan testi yapın
Ogretmenannee Kist olabilir herhangi bir hastalık enfeksiyon olabilir benimki 2 3 ayda bir olurdu 🙆🏻😂 Kan testinde çıkar varsa hamilelik
zohreeeee Ogretmenannee hayr ya benimki hep duzenliydi erken olurduda gec 3_4gunden fazla olmazdi ilk defa 8 gun gecikti🤷
Cacaaa kamilya98 canım benimde 1 hafta gecikince kan testim negatif çıktı . Suan 15 gün geciktim hala yok hamile olabilir miyim