Suyumbikehka Merhaba kızlar, acaba hamilelikte nane limon tüketimi zararlı mı? Hafif bir soğuk algınlığım var ve toparlamak istiyorum. Nane limon yapmayı düşünüyorum ama emin olamadım. Bilgisi olan paylaşabilir mi?
Elif_gur12 Suyumbikehka ben içtim midem kötü olmuştu bir sıkıntı olmadı bir bardak içtim ben. Ihlamurda içtim onda da bir sıkıntı olmadı. Ama adaçayı vs diğer otlarla çay içme onlar tehlikeli diye biliyorum.
Kahramankentli Nane fazla önerilmiyor ama benim nane limon sumak ekşisi acayip canım istiyor doktorum bi zararı olmaz dedi bende yiyorum
Laila26 Kecen hafta bendede vardi soguk alginligi doktorum izin verdi asiriya kacmadi iki gun ictim gunde iki ya uc defa. Bir problem olmadi sukur. Kac aylik sizde? Bende 6ay oldugu icin belkide doktorum sorun yok dedi