DenizEla Kızlar sizde de şeker yüklemesi sonrası ishal oldu mu dün sabah yapıldı şeker yüklemesi ve bugün uyandığımdan bu yana 6 defa tuvalete gittim afedersiniz ama su gibi ishalim normal midir ?
Esrelf DenizEla of banada 100 lük dokunmustu. Tansiyonum düşmüştü midem bulanmıştı ama ishal olmadım.
DenizEla ArzumehmetAkdil Ya ben şeker yüklemesi yüzünden mi acaba diye düşündüm de ondan sormak istedim teşekkür ederim cevap verdiğin için
DenizEla Kızlar doktorumla konuştum şimdi normal değilmiş şeker yüklemesi yapmıyomus yani bol su ve yoğurt tüket geçmezse haber ver dedi bakalım teşekkür ederim cevaplarınız için
1987gokce DenizEla bende de ishal olmadı canım. Sadece o gün aç kaldığım ve erken kalktığım için halsizdim. Geçmiş olsun
DenizEla 1987gokce Sağol canım zaten ishal yapmıyomus doktorumla konuştum başka bişey dokunmuş galiba
CerenSelvi Ben şeker yüklemesinden değil de çiğ köfteden ishal olup iki gün lavaboda yaşayıp iki kilı vermiştim 😅😅 doktor kan yoksa aşırı kusma yoksa bir şey olmaz demişti. Bence iyisinizdir 😇
DenizEla CerenSelvi Oovv 2 kilo mu 🙈 evet evet size göre çok çok iyiyim kendime geldim birden yediğim bişey dokundu galiba su içiyorum sürekli bakalım sağlıkla alalım bebislerimizi kucağımıza canim 😊