Dün sabah 11de spinal sezeryan ile kızım dünyaya geldi. Sezeryan hiç korktuğum gibi değildi hele belden vurulan iğne okadar kastım kı kendimi ama inanın sivri sinek ısırığı gibi var yada yok. Kızım çok şükür sağlıklı 3730 gram ve 52cm. hemen doğduktan sonra emzirdim ki emzirmeden hiç ümitli değildim göğüslerim yaraydı ve bence hiç sütüm yoktu ama oldu çok şükür şimdilik iyi. Dün ameliyattan 4-5saat sonra ufak ufal doğrulmaya başladım yatakta ve ayağa kalktım. bunlar zor oluyor tabi yara sızlıyor sondayı da birazdan çıkaracaklar ve birazdan yürütecekler inşallah sorunsuz olur. Ameliyatta ve sonrasında ne bulantı ne kusma ne baş ağrısı yaşamadım. Benim gibi korkan varsa korkmasın :) bebeğinizi görünce değdi diyorsunuz. bir çocuğum daha olsa yine sezeryan istem.