Tam 5 saat sonra muayene randevum vardı ve yarına sezaryen olacaktım ki nişanım geldi 😬 karın ağrısıyla uyumuştum sancı gibi değildi önemsemedim. Gece wc için kalktığımda ağrıyla nişanımın geldiğini gördüm. Arada ağrı giriyor ama yarım saat geçiyor üzerinden düzensiz birde sancı gibi değil pek. Bebek kanala inmediğinden, bugün muayene olup yarına sezaryen olcaktım ama sanırım değişiyor işler, inşallah ♥️