Kızlar geçen gün sürekli alışveriş yaptığımız aktarcıya gittik , çatlaklar için karışım yaptırmak için ve şaka yaparmış gibi coronanın çaresini buldum dedi , Solunum yolu sıkıntısı olanların kullanmasını şiddetle tavsiye ederim üstelik hamileler de kullanabiliyor ben 28 haftalığım sürekli burnum tıkanıyor ve nefes alamıyorum diye Burnumun dış kenarlarına sürdüm denedim ve faydasını gördüm çok etkili birşey . Gaz sorunu , adet sancısı , gibi bir çok şeye faydası var ismi de “ cihana oel “ araştırın bi bakın derim