Havva_karakayaa7 karşı komşuma da doktoru bebeği için down sendromu demiş, kesin tehşis için ise amniyosentez önermiş.Bir sorun yaşamadı ve bebeği de down sendromlu değilmiş şükür.Herşey Allah tan.Eğer bir netlik kazanırsa belki anne karnında olmasa bile hemen doğduktan sonra tedavisi olan bişeyse anında müdahale edilebilir.İstersen başka bir hekime daha görün canım.Burada kimse doktor değil ve herkesin gebeliği farklı ilerliyor.Seni en iyi bilen doktorun.Buradaki yorumları dinleyerek yol alma sakın.Doktoruna güvenmiyorsan dediğim gibi başka bir hekime görün mümkünse prof ya da perinatolog olsun bu kişi.Evlat senin evladın lütfen doktorundan başka kimseyi dinleme.🌸