Hvva70 Kızlar 7. Ayımdayım ama sanki ilk haftalarımda gibiyim midem bulantım kusmam arttı sabahları artı akşam, benim gibi yasayan varmı bu durumu yani son aylarda bu bulantı nerden cıktı uf
Livanur_65 Hvva70 evet 8 girdim ve mide bulantim oluyor kusuyorum mide yanması çabası ilaç alıyorum gaviscon kullanıyorum iyi geliyor soda içiyorum süt içiyorum biraz rahatlıyorum ama sıkıntı su ki bulantiya çare bulamadım öksürük için bulamadım alarjim var mide bulantı ilaçlarına kullanamıyorum sizde sağlık ocağına gidip görünün kusma için ilaçta verir doktorunuza danisin