Bir kaç saat önce post açmıştım sancım vardı bugün sabah 10′dan beri diye, nst bir kere 70 çıktı doktorum ultrasonda bakmıştı herşey normal deyip magnezyum yazmıştı fakat az önce afederseniz idrarımı yaptıktan sonra peçeteye sildiğimde kahverengi akıntı gibi birşey gördüm korktum ilk başta, ilk gebeliğim ne yapmam lazım, normalde 9 Eylül’de planlı sezaryen olacağım şuan 37+6 haftalığım. Acaba nişan mı geldi?