Dilanbingl Kızlar karnım sertleşti, ishal oldum ama suyum nişanım gelmedi belimden kasıklarıma vuran ağrı da var. 2.5 saattir uyumaya çalışıyorum deli olacağım. Geçmiyor bitmiyor. Doğum belirtisi mi hastaneye gitmeli miyim ne yapmalıyım bilemedim
Nzdla Dilanbingl canım 37 haftaligim bende ful 30dan beri isal beni öldürecek nişanın gelmeden suyun gelmeden gitme derim gitsen yatiracaklar sezeryanla çocuğu alalım falann filan daha çok küçüktür seninki hastaneye gitme derim
Leylasnsy Bizde 38 haftalık olduk. Bebeğimde hiç bi sorun yok suyu kilosu vs her şeyi iyi dedi doktor. Geçen hafta çatı muayenesinde dar çatı ve kemiğin aşağıda normal yapamazsın dedi. Bende normal istiyorum.ailelere de anlatırken normal yaparsın ama bebeğe zarar verebilir risk almaya gerek yok dedi. Bizi ikilemede bıraktı. Bugün başka doktora gidecem çatı muayenesi için. Çünkü iki gündür adet sancısı gibi sancım oluyor. Bide özel kliniğe gidiyorum kızlar devlete güvenmiyorum die 😏😏
Nzdla Leylasnsy valla bazen devlet özelden daha iyi oluyor canım bence tek bi doktorun lafına bakipta sezeryan olma iyice araştır bi kaç doktora daha görün