Nevo56 İyi gecler herkese öncelikle şimdi dicrksiniz bu saatte niye yazdın 64 günlük gebeyim ama 64 gündür çok kötüyüm küsma ve baş ağrım çok oluyor ve halsizlik birşey yiyemiyorum be yapamıyorum lütfen iyi yorumlarınız bekliyorum 🙏🏻