Leylosss normal seyler canım bende gecenlerde tam wc den cıktım kapıyı kapattım korıdordan gelırken bırden altıma yıne kacırdım🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Esıme seslendım cabuk gel bısey oluyor dıye suyum geldı sandı bana altına yaptın dedı baya güldü 😂😂😂 napcan herseye esler sahıt oluyor utanöa bende cok utanmıstım ama Allah razı olsun ki o an ayaklarımda kılıtlendı magnezyum eksıklıgımden dolayk gekdı temızledı heryerı benıde yıkadı yataga goturdu 😂😂😂🤣🤣🤣 ama sabah uyandımda ortunun altından gızlıce bakıyordum utanıyordum dıye sonra gülmeye basladı sen artık altınada kacırıosun karı yoksa yatagamı yaptın dedı yani cekınme utanma 😘😘😘