Bende dogurdum kızlar.dogum hikayesi okumayı cok sewerdım benımde hikayemi yazmak nasip oldu kızım simdi yanımda mışıl mışıl uyuyor gelelim dogumua
Cumartesi gununden berı bel agrım vardı adet sancısı gıbı girip cıkıyo Du ama ben duzenlı olmadığı ıcın umursamadım pazartesı randewum vardı doktorum hersey ıyı dedı sancın varmı dedı bel agrım var diyince acıklığna bakıyım dedı ve 5 cm acıklık ben şok yatiş veriyorum sana dedı ben yok hocam yatamam dedım sancım gelsin suni istiyorum dedım oda yarın gel nöbetcıyım dogurtuyum dedı bende yok dedım oylelıkle ewe geldim ama alttan muayene ettikten sonra daha sıklastı bel agrım bu sefer kasıktan cıkıyo Du aileminde ısrarıyla 5 bucuk ta hastaneye geldim doktor kontrol etti 6 cm yatısım yapılıp odaya gecene kadar saat 6ya kadar 7 cm oldu ve suni sancı verildi bir saat cektım ve buyuk tuvaletim gelır gıbı hissettim saat tam 7de tam acıklık 10 cm olmus tu ve ebemınde yardımı masajıyla ıkınarak bası gozuktu ve doktorum geldı ve bes dakika ıcınde hersey olup bitti pamuk kızıma eylülüme kavustum benim ikinci dogumum ve gercekten ikinci dogum lar cok kolay oluyo toplam 3 saat bile surmedı doğumum allahın izniyle 38+4te dogurdum bu arada kızlar bebegım de 3220 gram 48 cm doğdu masallah 🧿😘