Kızlar evlendiğimden beri kasıklarım da ağrı var özellikle sol kasığım doktorada gittim iltihap olduğunu söyledi fitille antibiyotik kullandım ama sadece 1 ay idare etti yine başladı ağrılarım özellikle ilişkide önereceğiniz bir şey var mı doğal olarak nasıl kurtulabilirim bu enfeksiyondan 😔