Kizlar 40 gün once spinal sezeryan ile doğum yaptım, hic bir sorun yoktu ama 3 gündür iğnenin yapıldığı bölge çok fazla ağrıyor işlerimi aksatacak kadar degil ama ağrı yine de yoğun sanki titlmuş gibide boyle bir durum yasayan var mı varsa tecrübe ve cozumlerinizi rica etsem