Kızlar bu haftaya kadar aşırı rahat bir hamilelik geçirdim, mide bulantısı VS hiç biri olmadı.ama bu 1 haftadır aşırı bir sag kaburga agrım var yarın hatta doktora gözükücem kızım sürekli orada oynuyor doktorum kaburganı çatlamış olabilir dedi 😔 üstüne yetmezmiş gibi sırt agrım var ve bugun ilk defa adet sancısı gibi sancı girdi aralıklarla. Dogum mu yaklaşıyor yoksa yanlış giden birşeymi var bilmiyorum. Baya endişeliyim😔😔😔