Glsmuyrr ya açıkçası ben böyle dönemin popüler isimlerini sevmiyorum pek, kızda da erkekte de. Atıyorum bi dönem hep Eymenler Nisalar moda oldu mesela. Ben biraz daha böyle duyulmamış ya da tek tük bilinen isimleri seviyorum. Tabi anlam da çok önemli benim için. Bizim kızımız olsaydı ismi belliydi, Elizan koyacaktık ama oğlumuz olacak. Elizan ismini düşünebilirsiniz, anlam olarak da çok güzel 😊