Saskinana Henüz daha hiç girmedim muayene ücretimiz zaten fazla nstnin ücretli olduğu söyleniyor. Doğru mu? :(
Haliagaoglu Saskinana nst çoğu hastanede ücretli canım. Yani benim bildiğim bütün hastanelerde ücretli. Belki bilmediğim varsa diye çoğu hastane dedim.