Ben 24+6 yım daha yarım kilo bir kilo arası aldım zaten bebeğim 530 gram di en son gittiğimde gelişimi normal ilerliyor yani ben kilo almasam da bebişim büyüyor kilo alıyor çok şükür 😊 doktorum da anne 2 gün aç kalsa bile bebek alacağı besini anneden alır gelişimi devam eder dedi o yüzden kötü düşünmeyin bence