Arkadaşlar erken dogum riskim var progestan nidicard magnezyum kullaniyorum sancilarim kesilmisti ama 2 gundur surekli araliklarla bebek kasiliyor karnim tas gibi oluyor patlicak gibi kasiklarimda adet sancisi oluyor ve vajinamadan bbisey cikcak gibi sizliyor belimede vuruyor 2 gunde bukadar olmasi normalmi sizce dogum sancilarimi basliyor veya dogum yakinmi sizin nasil olmusdu dogum sancilariniz