Mevlude_40 benimde bu gün yarın çıkmak üzere geriliyor insan ama ben herşeyi Rabbim e bıraktım o ne derse o olur.açıkcası ben 3 lü testi yaptırmayı düşünüyorum ölçümlerinde çok şükür bi sıkıntı çıkmadı inş hiç bi sıkıntı çıkmazda Rabbim evlatlarımızı hayırlı şekilde sağlıklı sıhhatli eli ayağı düz şekilde kucağımıza almayı nasip eder inş 🤲🏻🙏