Selam canım 🌺 geçen hafta 37 haftalıktık 3,350 gramdık canım .. yarın doktor kontrolümüz var bakalım öğreneceğim .. nts de sancım çıkmıyor.. ama son bir haftadır vajinamda aşırı bir bıçak saplanması gibi ağrılar oldu kan şekerim düşüyor .. evi temiz tutma telaşındayım bir yandan 😂 temiz bırakayım derdindeyim .. hareketleri büyüdükçe yavaşladı benim kızımda sadece sağ kaburgamda ayağını hissediyorum dayıyor göbek deliğim oynuyor 😂