Yelda1_ herkes Her şeyi diyor. Ben hiç takmıyorum. Ben Fransa’dayım ve buradaki doktorlar devam etmeyi öneriyor. Özellikle su hastalık döneminde. Sadece bizim halkımız doktorlardan dahaçok biliyor. Kimse okuyup araştırmadan şunu yap, bunu yap vs diyor. Ben kulaktan dolma şeylere değil, bilime inanıyorum. Evet, memeyi bırakınca rahatliyoruz orası güzel ama emzirmek de çok güzel ❣🙂