Yooop Bende doğuştan göbek fıtığı var ama çok küçük dışarıdan bakınca en fazla nohut tanesi kadar şimdi hamileyim ve acaba normal doğuma Bi zararı olur mu buyur mu diye düşünüyor bu durumu yaşayan var mı acaba
ecembugra53 Yooop canım onu doktorlar görüş kontrol ediyorlar ona göre Doğum söylüyor fıtık olan cok arkadasım kuzenin de vardı sezeryan yaptılar patlR diye
Yooop ecembugra53 Doktora söyledim şimdilik bisey olmaz dedi büyürse o zaman bakarız dedi ama ben normal doğum çok istiyorum bilmiyorum ne olacak korkuyorum