Dgull aaa aynı ben 😄 benim de perdem vardı ve aldırdım, önlem amaçlı 16. Haftamda serklaj yapıldı şuan 30 haftalığız. Hiiiiç korkma, korkulacak bir işlem değil. Rahim ağzı boyun yeterli düzeydeyse dikiş önlem amaçlı atıldığı için yürümene kalkmana, yavaş yavaş yemek vs yapmana kısa gezintilere doktor izin veriyor. En çok dikkat edilmesi gereken şey ENFEKSİYON. lanet bir şey bir türlü bırakmıyor insanın yakasını.