Kızlar 6+4 günlük gebeyim geçen hafta gittim doktora kesemi gorduk çok güzel dedi kanama alanı yok dedi bugün akşam WC girdim kahverengi akıntı gelmiş peceteye silince geldi çok az doktorumu aradım hemen korkma kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi progestan kullanıyorum zaten fitil olarak atıyordum bugün akşam olanı içtim.belki daha iyi gelir diye 3 kaybım.bir oğlum var okadar çok yaşadım ki bu durumu artık kaybetmekten çok korkuyorum kan pihtilasmam var iğne vuruyorum kendime dua edin lütfen Allah’ım bağışlasın bana yavrumu tekrar yasamiyim aynı şeyleri Allah’ım kimseye yaşatmasın 🙏