Dgull Benim eşim covid pozitif temas vardı bizdede 7 haftalık hamileyim benim testim negatif çıktı doktorun dediği hamilelerin bapışıklığı daha sağlam olduğundan kolyca atlatıyorlar ve yakalanma riskleri daha düşük dedi ayrıca bebeğe geçmiyormuş çok şükür