SerpilAVCI Neslihan1903 yavaş yavaş yürüyüşler yap canım. Birde ben pilates topu kullanıyorum hafif hafif hareketler yaparak rahatlıyorum bi dene istersen
Umutluuu Neslihan1903 ah o gaz sancısı! Ben 18 haftalık oldum ama hala geçmedi. İnşallah sizde öyle olmaz. İlk zamanlar yüz üstü yatıyodum ama artık o da olmuyo. 😅