Arkadaşlar merhaba. Detaylı ultrasona gittiğimde son adet tarihimle bebeğin beyincik gelişiminden baktığı gebelik tarihim arasında 3gün fark var denildi. Yani beyincik yapısına göre 3 gün gerideyim. Dr ya adet tarihimi yanlış hesapladığımı ya da geç döllenme olduğunu söyledi. Kafam çok karışık. İşin içine beyin girince insan stres oluyor. Bu geride kalma durumu herhangi bir zeka geriliğinin belirtisi olabilir mi acaba. Basına böyle birşey gelen var mı acaba. Ne yapmalıyım?????