Serraveannesi Ecemli rabbim hayırlı ömür nasip eylesin sağlıklı sıhhatli büyüsün inşaallah minik kuzu 👶🌺
Leylasnsy Merhaba günaydın 38+0 olduk kızlar. Dünden beri adet sancı gibi çok sık olmasada ağrım oluyor bel ağrısı oluyor. Sizce açıklık olmuşmudur. 🥺
Ayse93- Ecemli sancın mı geldi gittin canım bende 40+5 im nişanım geldi bugün nst de sancı çıkmadı. Açılma da yok.