slm anneler.sol göğsünün altında kaburgalarımın hemen alt kısmında inanılmaz bir batma var.sanki oraya bıçak saplaniyor.hamileligimin 24uncu haftasindayim.ayni sıkıntıyı yasayan annelerimiz var mı bi çözüm bulamadım kaç tane farklı doktora sordum bi çözüm bulamadım