Nil_ belli saati yok sabah aç karnına gidiyorsun canım açlık kanı alıyorlar sonra o glikozu eczaneden alıp içiyorsun onu içtikten sonra kan alıyorlar sonra 1 saat daha bekliyorsun 2. kanı alıyor toplamda 3 kan aldılar benden 3 saat sürdü 1 saat aralikla o son kanı aldıktan sonra yemek yedim