S-r-p Aybuke02 kanama olmadığı sürece hamilelikte her ağrı oluyo korkma bi de genelde adet dönemleri geldiğinde belde filan ağrı oluyo Allah tamamına erdirsin inşallah 🤗
cgla29ony Aybuke02 tutunmaya çalışıyor ve adet dönemi olduğu için gayet normal kanama olmadığı sürece korkma canım sagsaglim kucağına alırsın ins 🤲
gamzelim2234 @Aybuke02 rahimin genişlemeye çalışıp onu tutan kasların ise rahimi geri çekmeye çalışmasından kaynaklanıyor canım ilk 10 hafta yoğun bir şekilde yaşadım şuan o sancılar hafifledi kanaman vs yoksa rahat olabilirsin
gamzelim2234 @Aybuke02 Allah hepimizden razı olsun canım hayırlısıyla kucağınada almayı rabbim nasip etsin inşallah