Burcutekinnn Merhabaa, ağrıların normal olduğunu söyledi. Ayrıca şu anki dönemde düşükler fazla oluyor , yediğimiz içtiğimiz herşey etkiliyor.
doğuma kadar karın bölgesinden iğne verdi , haftada 1 kalçadan iğne 1 ay boyunca.
sabah akşam da progestan ve korasprin verdi.
çok sıcak ve soğuk suyla duş alma ılık olsun, ağır işler yapma gerekirse hiç yapma 2 ay tam bitene kadar dedi.
ufacık bi kanamanda olsa kontrole gel dedi.
sizinde aklınız da bulunsun.
sağ sağlim alalım kucağımıza 🙏