Merhaba 37+2 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolümüz vardı ulturasonla doktor bebeğime bakarken birden sanki kan basincim yükseldi ve bayılma hissiyatı yaşadım doktora bunu söylediğimde hemen sol tarafına uzann dedi. Daha sonra uzun uzun bebeğimin kalp seslerini dinlemeye başladı ve doğumdan sonra muhakkak çocuk kardiyoloji bölümüne gitmemizi önerdi başına gelen arkadaşlar varmı çok tedirgin oldum..