Bende 37+6 haftalığım benimde sabah 10′dan beri sancılarım ara ara oluyor, nst’de 70 çıktı. Şuan hala devam ediyor normalde 9 Eylül’de planlı sezaryen olacağım ama sanki erken gelecek gibi. Doktor magnezyum yazdı ultrasonda herşey normal dedi ama ben yinede endişeliyim.