Elifbalim Ben haber olarak değil ama doktora sormuştum sanırım 8-9 haftaya denk geliyordu o hafta sonu bırak dedi.. Çünkü tesadüfen evlenmeden önce kan değerlerime bakıldığında doktorum yazmıştı zayıflık vs söz konusuydu 2 ay kullandım, evlendik 3 ay daha devam ettim bebek istediğimiz için, sonra hamilelik oldu doktor görüşmesine gidene kadar 2 ay daha kullanmaya devam ettim, toplam 7 ay.. Bunu doktora söyledim, araştırmıştım sizdeki bilgiyi haber olarak değil ama bebek gelişimi ile ilgili bir özel hastanenin sayfasında ve aynen otizm riski diyordu, fazla kullanım olduğunda.. Doktorumda tam hatırlayamıyorum 7-8-9. Haftalardan biri olması lazım o hafta sonuna kadar iç ve bırak dedi.. Çünkü o hafta bebeğin omurilik gelişimi sırt kapanışı tamamlanıyor dedi.. Dediği şekilde bıraktım.. 🤲🏻🧿