21 Ağustos gecesi 5 dakikada bir adet sancısı gibi sancılarım oldu gecenin 4 ü biz hastaneye gittik tabi hemen doktor sancılarımın düzenli olduğunu güzel bi doğum olacağını söyledi tabi biz hemen doğum yapacağım hastaneye doğru yola çıktık saat 7 de yatışım yapıldı akşama kadar 2 cm açıklıkla gezdim ve hiç ilerlemedi doktor sabaha kadar kontrol edeceğini ilerleme olmazsa taburcu edeceğini söyledi sabaha kadar aynıydı açılmam ama sancılarım hala devam ediyodu çıkmak istemedim hastaneden o gece de kaldım ve sabaha kadar devam etti sancılarım doktor nst de sancın görünmüyo imzanı at öğlen çık dedi dalga geçer gibi tabi ben sancıdan kıvranıyorum ama dinlemiyolar beni bişeyin yok olsa anlardık falan dediler eşim hemen çıkış işlemlerini yaptı biz direk özele 🤦🏻♀️ Doktor 3 cm açılmam olduğunu ama çocuğun kafasının geride olduğunu %90 sezaryen olacağını söyledi biz ordan çıkıp direk hastaneye gittik tabi bi baktık ki açılma olmuş 5 cm beni hemen doğumhaneye aldılar saat 3 olmuştu doktorlar akşama kalmaz doğurursun dediler ama 8 cme kadar beklicez çocuk düzelmezse sezeryana alınacak dediler tamam dedik açılmayı beklemeye başladık bi baktılar 9 cm olmuş çocuk hala geride duruyo tabi bütün doktorları hemşireleri aldı bi panik hemen sezeryana alıyoruz diye 😂😂 bi yandan bana yalvarıyolar Betül sakın ıkınma çocuğun kafası sıkışır diye bende bağırıyorum tabi ıkınasım geliyo benim diye hemen iğne yaptılar belimden ve 1 dakika geçmeden benim bel altı yok gibi 20 dakika sonra kızımın ağlama sesiyle ağlamaya başladım 😍😍 şimdi 8 günlük ve yanımda mışıl mışıl uyuyo 😍 sonunda bende doğurdum kızlar darısı hepinizin başına inşallah çok uzun oldu hakkınızı helal edin 😍😇