sinemayyildiz Kızlar 30.08.2020 tarihinde sezeryan oldum gaz problemi yaşıyorum 1kez.lagman yapıldı fakat doktor kendin cikmalisin diyor yarına kadar ne yapmam lazım denemediğim şey kalmadi.Kompostu , yürüyüş su vs
Cgdmcmn sinemayyildiz canım rezene çayı iç ayaklarına çorap giy pişsen bile sıcak tut. Doktorun izin verirse sor toz bir ilaç var magnezyum içerikli iç derse alıp iç Allah yardımcın olsun bende çok zorlandım ama çay işe yaradı bende doktoruna danış ama mutlaka tamam derse kullan
Dilbur sinemayyildiz lavman yapıldığı halde nasıl çıkmadın hastaneden bende gaz çıkaramadım doktor daha fazla yorulma lavman yapalım çıkışını yaptır dedi mantık olarak bağırsaklarda sorun yoktur zaten lavman dan sonra lavaboya çıkıyorsan çok şaşırtıcı Bi durum tavsiye olarak yemek ye canım yemek yemezsen nasıl gaz olacak tavuk kanat yiyebilirsin mesela hep sıvı şeylerle olmaz banada hemşire söylemişti
Akgl06 Ah canım allah yardımcın olsun bana neler neler yaptılar 4 gece yattım hastane sesimle inliyordu resmen olmayınca olmuyor en son nabzım düştü kendimi kaybettim dayanamadım müdahalelere sağolsun herkes bi taraftan ilgilendi ama hiç bişey çare etmedi annem yine imdadıma koştu kendisi kabızlık sorunu vardı bitkisel bi ilaç kullanıyordu doktordan gizli 2 yemek kaşığı içtim sonun da rahatladım üstüne ishal oldum diye 1 gece de ishalden beklettiler doktorum duphalac vermişti bana yaramadı sonra lagmanlar yapılabilir klozete gidip otur 10 dakika biri de yanına gelsin sırtına masaj yapsın bu da işe yarıyormuş komposto çok tüketme bi kaç kaseden sonra kabızlık yapıyormuş bol bol yürü 10 dk klozete otur su iç en en korktum şeydir tekrar hamileyim Doğumdan değil tek kabusum o gaz