Kızlar merhaba
Korunmayı bıraktığımız aydan itibaren yedi aydır adetlerim düzensiz ve hem miktar hem gün olarak az. Normalde 30 gün olan döngüm 35e çıkmıştı, geçen ay 40. gün adet oldum. Normalden daha az sürdü yine. Ve o zamandan beri göğüslerim dolgun ve hassas. İnmiyor aşırı rahatsızım bu durumdan. Geç döllenme veya üstüne görme olduğunu sanmıyorum. Doktora da gidemiyorum maalesef süreçten dolayı çok sıkıntılı. Benzer durum yaşayan ya da Prolaktin hormonu yüksekliği hakkında deneyimi olan var mı?